Free internet

...hallå jag har gratis internet i mitt eget rum!!! Vilken lyx alltså. Gratis...
Inte 2 baht/min.. inte 5 dollar per timme.. nej, FOR FREE! FÅR FRIII!

Jag känner datanörden i mig gråta av glädje.

63175-624
Hittade denna bilden på mig och Linnea. Vi sover. Love it.

Jag ar lite småhungrig. Klockan ar egentligen 5 på morgonen för mig nu.  Himla konstigt ändå..
Imorgon ska jag gå upp.. dricka en kopp kaffe, köra lite OrbiTrek (my new best friend), duscha i nya underbara duschen, äta frukost.. sen... sen börjar det. Totalrensning i garderoben. Fan va kul.
Sedan kommer Linnea förhoppningsvis över på en liten fikis. Min första dag i Sveedäään.

Jag fryser.

Khawp khawp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0