En fågel på halsen

Äntligen framme!!
Nu sitter vi här i vår lilla lägenhet i NY. Linnea är lite jetlagad och har ont i huvudet men jag mår helt okej faktiskt!! Hahah nu kom linnea o harklade sig i mitt öra freshhhh.... i luv u.

Nu ska vi gå ut på stan lite o handla sånt man behöver. typ.. schampoo? typ.... balsam? typ.... havregryn? typ.... sneakers? typ.. jacka. för det regnar här. regn. vad har ni för väder hemma? eller jag vill inte veta föressten :)

Imorgon är det Valborg. Då ska vi elda. Jag undrar vad vi ska elda för något. Ni kommer få se det på nyheterna så håll utkik.

Saknar er där hemma!!

Föressten. Jag har köpt ett nytt halsband. En fågel. Av trä. Köpte den på Urban. "Karin du vill inte ha en slända eller en fågel på halsen?" ...tystnad.... "Jo, jag tar fågeln". Jävla DYR fågel va det.

Nu ska vi ut på staaaan. Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Josefina

Hallå fetto!
Ida e en riktig toppen da, janina körde över min fot med en postvagn så nu e den vänstra foten vrickad med... Denna kvinna, hon gör mig så förbannad
Ny låter härligt, shoppa för mig med

2008-04-29 @ 22:01:59
Postat av: Linnea

hahaha dyr o hur länge höll den karin? hahahhahahaha jävla fågel......

2008-04-30 @ 00:58:01
Postat av: Karin

hahaa du är den roligaste jag känner linnea!!!!

2008-04-30 @ 01:25:49
Postat av: Linnea

äsch då..tss

2008-04-30 @ 01:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0