Ching-A-Ling

Nu känns det lite bättre att vara hemma. Har vant mig vid känslan lite mer nu, but still.. sooo weird.

Gårdagen var jätte mysig!! Linnea och jag satt vid havet med en varm kopp kaffe och pratade. Sverige kan vara rätt mysigt ibland ändå. Och, det är skönt att frysa! (Trodde aldrig jag skulle säga det)

Jag åkte även till twisted DA för första gången igår också. Konstigt, men det var nice. Kul att träffa alla.
Började nästan gråta när jag satt och tittade på alla klasser. VILL OCKSÅ DANSA!! Gud vad jag har saknat det!!!!
Men jag var med på par salsan lite senare. Men det slutade inte så bra.. för jag blev fälld och ramlade på min redan stukade fot. Tack för den... :)
Sov sedan över där och hade lite Sex and the city mys med Linnea och Nina.. Alltså perfekt första dag i mitt lilla hemland. Yupp yupp...

Pratar med Smini på msn nu. För två veckor sedan var vi i Chiang Mai, norr i Thailand. Nu när jag pratar med henne, är hon i Hollywood. "Jag ser Hollywood skylten från mitt hotellrum". Ahhhhhh det är så konstigt att vara hemma!!!

Resa = Livet

Haha det var så kul. Jag ringde precis till banken för att beställa ett nytt VISA kort. Ladyn som jag pratade med försökte förklara för mig att "Det är bra att spara pengar inför framtiden. Vill du att vi ska göra en stående överföring på 200 kr i månaden. Vi kan börja nu denna månaden. Ska vi säga så?". Och direkt tänkte jag JAHAA vad kommer du tjäna på det då? Avfärdade det och sa "jag väntar lite med det du..." Tror du att jag går på det där eller?!?! HA HA...ingen kan lura mig!!!!!. så kom jag på att vi är ju faktiskt inte i Thailand just nu. Haha, jag är så van vid att folk försöker lura än. Har glömt av att det faktiskt finns ärliga människor som jobbar. Öööps...

Idag ska jag och Nea in till stan. Vi ska pierca hennes bröstvårta ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag gillar allt du skrev, men det sista? hahahaha, söver du ner mig först då? hahah
härligt att ha dig hemma! big luve!

2008-04-09 @ 09:22:59
Postat av: TK

Klart jag söver ner dig. Du behöver inte oroa dig. Du kommer inte känna någonting. Jag har med mig lite thailändsk medicin som du ska få smaka på sen... luv u too

2008-04-09 @ 09:28:59
Postat av: Linnea

haha then lets go for it!

2008-04-09 @ 11:50:00
Postat av: teresa

aaaah vad jag saknar er när jag läser det här! orättvist att alla andra får se dig före mig.... nea bered dig på att bli ignorerad vid första mötet!

2008-04-09 @ 18:13:38
Postat av: Linnea

du, det är det enda jag blir här hemma nu, folk börjar närma sig mig för att hälsa tills dom ser henne, då försvinner dom lika fort igen, sjukt deprimerande! så sluta, du ska inte leka tuff där, jag har dessutom lovat din mor att ge dig en kram, o mammor kommer alltid först, det vet du :P miss u! luv

2008-04-10 @ 01:26:35
Postat av: Josefina

ja hor pa laten och for nastan tarar!
Kanslan att va hemma e sa konstig kan inte satta ord pa de allt e som vanligt men anda har sa mycket andrats som bar adu och ja vet om...

Ja lar mig heller aldrig med å och ä och ö
Ja skiter i dem.....
Tre dagar sen gick vi pa bangkoks gator helt sjukt

2008-04-10 @ 07:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0