Barfota utan strumpor och skor

Vaknade upp hos Sahar imorse (efter en jätte mysig kvall med henne och Nea).. (fast jag somnade lite för tidigt).. (igen). Testade på att ta mina första danslektioner på DA igår, första gången på typ 5 månader. Började med popping för zerjon. HA HA vilket skämt jag var. Pinsamt! Jag såg ut som överkokt spagetti!!! Har ju inga muskler kvar. Blev helt deprimerad och haltade ut till chillrummet med mina mashade fötter, innan lektionen ens var färdig.
Sorg i mitt hjärta.

Fast jag tog mod till mig och var med på Ulfis klass också. Det gick lite bättre, men ser ändå skit ut. Hur ska det gå, hur ska det gå.

Mina fötter. Jag finner inga ord. Sår, blåsor, stukningar... Jag kan inte gå. Jag kan inte ens ha strumpor på mig för att det gör så ont. Fick ställa in hela min dagsplanering idag för att jag inte hittade ett par skor som passade. Fika med Linnea J och moraliskt stöd till Julias o hennes "Zerjon pimpning".

Men jag är inte ensam. Jag vet att Jossan har samma problem. Hon hade vart tvungen att ha på sig ett för stora, slappa joggingskor eller nåt. (Plus att även hon inte är van vid att folk faktiskt kan vara ärliga och trevliga och hade därför skällt ut en stackars rosförsäljare). Ha ha.. jag skrattar.

Doo doo doo doo te tam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0