13 dagar kvar

Ååååhåhåhå jag vill åka nu! Sverige är så kallt.
Har fått en liten beställning av mina små strandsatta vänner på manhattan.
Ska frakta med lite svenska favoriter till dom...

63175-631

Chlorine säger:

...men på tal om ingenting. har du hittat nån snygging att slasha?

Chlorine säger:

haha

- Teresa/Törnrosa (smygreklam: Thevision.blogg.se) säger:

haha

- Teresa/Törnrosa (smygreklam: Thevision.blogg.se) säger:

asså jag har några kandidater som jag jobbar på

Chlorine säger:

..nå?

Chlorine säger:

hahah

Chlorine säger:

"jobbar på"

Chlorine säger:

det är nice

- Teresa/Törnrosa (smygreklam: Thevision.blogg.se) säger:

såg en kille inne på wholefood som jag dog för igår

Chlorine säger:

assååå

- Teresa/Törnrosa (smygreklam: Thevision.blogg.se) säger:

så ska börja flörta med honom med

Chlorine säger:

"med honom med"

Chlorine säger:

hahahaha

New York - Möjligheternas stad ;)


Kommentarer
Postat av: teresa

hahahahahahaha asshooooooole

2008-04-16 @ 00:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0