Tönt Travolta

Jag har ett hästskoformat ärr på mitt högeröga. Fräckt va.

Idag gick det mycket bättre på teckningskursen. Yes.
Det kom även en ung kille till gruppen denna gången. Alltså inte bara massa tanter. Och det roliga var att han såg ganska bra ut?! Woh! Jag var snabb fram för att hälsa: "HEJ.. Karin!!!!". Meheh..hehh..hehhhh.... Han fick även låna mitt suddigummiiiii. Fast, han var inte riktigt min typ ändå tror jag... Nä.

Efter detta åkte jag till DH och terroriserade Teresas klasser. Jag satt som ett litet fetto i fönstret och käkade godis och stirrade på medans alla kämpade och svettades. Ooooh I'm good..

Såg sedan på Saturday Night Fever hemma hos Totsen. Haha alltså John Travolta... jag DÖR. Han ska spela värsta hetingen på dansgolvet.. men vad GÖR killen?! ......jag dog när jag såg det. Jag dog. Han ser ut som en stelopererad travhäst. Nej, filmen var en besvikelse.



Imorgon ska det packas.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0