Min familj = Wonderful

Ska inte skriva mycket mer än att det har vart en jätte mysig dag och jag blir så glad när folk ringer och grattar mig!! :D

Gillade speciellt min familjs lilla uppvakting imorse. Haha..

Pappa rycker upp och ner i handtaget 10 gånger och stampar högljutt in i mitt rum sjungandes helt själv och bländar mig med taklampan som han tänder "JaaaAA MååÅåhh HooOonn LeeEevaaAaa... JaaAAa..." mamma: "NEJ HÅKAN vi har glömt ljusen vi har glömt ljusen!!!!!!!". Så försvinner mamma, frida och pontus ut till köket.* Jag: "NEEJ SLÄCK LAMPAN!! AJ MINA ÖGOOON!!!" Pappa: "Jaahaa......." Jag: "Åhhåhh ni är så dåliga!!! BÖRJA OOOOOMMM!!!" ."Okej". Lampan släcks, dörren stängs och jag lägger mig igen och blundar. Tre sekunder senare. "Ett.. två.. tre... JAAaAA Mmåaåå HoOOonN LeEEeEEVVAaAA..."  Jag låtsas vakna: "Åh vilken överasskning tack familjen..."

Min familj är så bra.


Kommentarer
Postat av: task siss

mamma: jag vill ha lite musik i mitt hus!
Frida: *skruvar upp* DURURUFUFUFUFUFDURURURU aaaooooAAAAAHHH!
Karin: NEEEEEEEEEEEJ!
Mamma: ...eeehehhh.. fridas musik.......
Karin: *skruvar upp* I'm on the TOP of the moountaaain
Mamma: jaaaa! <3

2007-09-07 @ 19:59:19
Postat av: Karin

HahaHAhHAA!!
Känn dig mobbad.... B)

2007-09-07 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0