I hate tandpetare

I torsdags efter uppträdandet i Mölndal hände någonting med mitt högeröga. jag hade haft lite ont till och från hela dagen.. men på kvällen började det göra riktigt ont. Det var mina gamla tandpets-skada från NYC som spökade.
Jag kunde inte sova på hela torsdags natt och jag tror faktiskt det var den hemskaste natten i mitt liv. Det gjorde så ont så jag trodde jag skulle svimma. På morgonen klockan 6 klarade jag inte mer och vi fick åka till akuten. hela ögat hade svullnat upp och även hela högra sidan på ansiktet + överläppen. Jag dog nästan av smärta.
Blev undersökt och dem upptäckte att jag hade en jättestor spricka på hornhinnan som även kanske var infekterad. Fick dropp och salva och åkte hem. Hela fredagen låg jag i soffan och kunde typ inte röra mig. Blundade hela tiden och fick dropp en gång i timman. Jag kunde inte öppna det friska vänsterögat heller. Gjorde för ont. Men det som kändes mest tråkigt var att jag inte kunde gå hem till Totsen på deras födelsedagsfirande :( Hoppas ni hade det kul iaf! :) Jag hade också rätt kul. haha jag låg och lyssnade på film. Pappa fick berätta vad som hände. En stund att minnas...  :S

Idag har vart lite av en sorgens dag. Min lilla morfar gick bort i natt.

Nu får han vila...

..Så  mamma o Frida och halvblinda jag åkte ner lite till havet och tog sedan en fika på Blomstermåla. Mysigt..

För en timma sedan kunde jag för första gången på två dagar öppna högerögat! Det var väldigt skönt.. hehe. Jag är väldigt snygg nu också måste jag säga. Ser ut som en boxare. Min syster skrattar åt mig och tycker jag e jätte ful haha...

Nu ska jag vila lite till.... värker lite i ögat.

På fredag fyller jag år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0