Hällooo

63175-445

Kom precis hem från stan. Varit på Bio (igen). Denna gången med Grisis. Vi såg Underbar och älskad av alla. Den var faktiskt väldigt bra! Man kände igen sig i den stackars huvudrollen... Det var så realistiskt och tragiskt liksom. Den speglade verkligen den sanna människan. I can feel you Isabella.. :)

Har haft en Karin-dag idag. Tagit hand om mig själv :) Gymmat och fixat lite..
Har även hittat det jag saknat till Australien-resan. Ett par halvlånga jeans. Jag trodde aldrig jag skulle hitta ett par som passade.. men jodå jag gjorde ett riktigt fynd :P

Varför har jag sån huvudvärk hela tiden?

Ciao..

..jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: lil task

jag saknar dig med!

2007-09-17 @ 17:08:12
Postat av: Karin

hahh du e så dålig.... :)

2007-09-18 @ 01:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0