Goodmorning

Idag väcktes jag av en trevlig nyhet. Jag ska få låna mamma Tots bil i två månader! YES!! Så himla skönt. Nu kommer jag inte känna mig som en fånge i mitt eget hem längre haha.. (Ja, jag är för lat för att åka buss).

Snart ska jag åka iväg och jobba lite. Ska fota min gamla kollegas barn! Hon ska göra sånna där fina stora svartvita tavlor på kidsen och jag fick äran att fota dem! Ska bli kul.. trots att det är ganska svårt att fota barn.
Fast det är svårare att fota hundar.. (?)
Saknar min voffis......... Diwa :'(


Haha jag hittade lite bilder jag glömt av. Jag höll på med photoshop ganska mycket för några år sedan. What do U think?? Snyggt?? haha.. Och stackars min familj som behövde stå ut med mig. T.o.m stackars Diwa tvingades vara med.


Nej, nu ska jag skynda mig iväg.
Bye

Kommentarer
Postat av: Teresa

tycker nästan synd om dig som ska ha den bilen

2007-09-11 @ 13:22:56
Postat av: Karin

Det är iaf en bil :)

2007-09-12 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0