Fy fan

..vilken dag. Usch. Har haft ångest hela dagen. Har suttit och letat på internet efter nån jävla stans att bo. Men nu har jag äntligen bokat rum (till söndag iaf). På Time Square Hostel. Ah, det ligger ju bra iaf. Men det stod att det var lite smutsigt och så.. lite blodfläckar på lakanen och sånt där mysigt. Men men man ska ju bara sova där ändå...

Får se om jag hittar något bättre till resten av dagarna.
Tony gav mig ju några nummer jag kunde ringa snäll som har är. Men jag vet inte om jag vågar bo i Harlem helt ensam. Det var okej när jag bodde med dem.. men själv? Naaeeh...

Nu måste jag koncentrera mig lite mer på min packning tror jag. Har inte alls tänkt på den idag...

Smått panikslagen. Tycker inte om när jag inte har kontroll över situationen i ett sånt här läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0