Det börjar närma sig...

Nu börjar det kännas att man ska åka. På onsdag vid det här laget är jag nog framme i NYC (om det inte blir nån terroristattack eller något) Men gud *ta i trä*.

Fick VÄRSTA FETING LISTAN idag från dansfolket på "lite grejer" dem ville att jag skulle frakta hem till dem. Sånna där Dickies byxor och I love NY t-shirts och... ah tur att man får ha två resväskor hem iaf. Ska bli spännande om jag lyckas köpa rätt storlekar till alla.. "Jag ska ha typ tre storlekar mindre än dig Karin.." Okej hahah... THANK YOU BIATCH.

Imorgon ska Karin till the eyedoctor. Men det är nog inga problem. Det känns bra nu. Förutom att det blir lite suddigt då och då. Är inte så bra va? Äsch...
Sedan ska jag hem och tvätta, tvätta, tvätta kläderrrr.. Gyyyyd va kyyyyl. Det är tydligen lite varmare där borta än i Sverige.. så hm.. nu får jag tänka här. Använda min hjärna. VILKA kläder ska man ta med sig? Shit svårt..

För övrigt var det en rolig klass för Denny idag. Dansade till min favvis Make it work med NeYo. Efter klassen blev det tårtkalas för Morris och ..ehm vad han nu heter? :D Grattis till dem för dem vann... ehm nånting? :D Jag är så uppmärksam. Fick även se Nina och Fabians uppträdande på film hemma hos Linnea P lite senare. Såå bra... Och Linnea är ju himla go också! :D

Jag har träningsvärk.

Nighty


Kommentarer
Postat av: teresa

finns många klockrena kommentarer att hitta.... haha ibland asså!

2007-09-17 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0