Torsdag.

Känner små förkylningsvibbar i kroppen. Leave me alone!
Kom precis hem från the dentist. Inga hål denna gången heller. Jag kan lika gärna sluta gå till tandläkaren. Det är alltid samma sak; "Ja, men det ser bra ut. Inga problem alls. Det blir 500 kronor tack..". SCHYSST.

Ska nog åka till Teresa om en stund. Fixa med thevisionshit.. suck. Egentligen skulle jag åka till sthlm idag. Men chubby har blivit jätte sjuk så det gick inte nej.. Men det var ju kanske lite bra ändå för nu kan jag ta workshopen i helgen. Men känner mig inte i form. Jag tror det är för att jag blivit så bekväm av mig.

Nu ska jag fixa naglarna. Igen. Dem blev inte så bra igår..
Ta på mig tofflorna ska göra också. 

63175-478

Kommentarer
Postat av: Mia NY

Hej Kalaa!
Hoppas du mår bra!
Vem/vilka har workshop i helgen?
Skriv snart!

Pusspuss

Miss U

COME BACK!

2007-10-26 @ 05:23:28
Postat av: Karin

Godmorgon!! :) Det är Archi Brunett (Vouge, Wackin från NY) och Yared Cederlund (popping o locking).
Känner dock bara för att ta Archi egentligen :)

PUSS!!

2007-10-26 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0