Tisdag

Jag mår illa. Jag har ätit 7 mackor med peanut butter n' jelly. Jag skojar inte. Det var inte sådär jätte gott men jag liksom satt och åt samtidigt som jag pratade med Jossan i telefon så jag tänkte inte. Dem bara drogs in...
Det är inte mitt fel okej.

Orka.

Vad ska man göra en dag som denna då? Jag är fast i mitt eget hem. Jag har ingen bil. Ingen ork till att ta bussen. Vännerna har feber eller har annat planerat. M y l i f e . .

Jag kanske ska sätta mig och jobba lite med TheVision layouten. Ja, det får det bli. My friend Silent Puke svek mig idag så jag får jobba ensam. Alone. Solo...
A L L  B Y  M Y S E L F .

Det är inte långt kvar tills den 25:e nu. Bye bye everybody..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0