TheVision

Nu sitter jag här mitt i natten igen. Jag måste verkligen ställa om dygnet! Inte bra detta...

Väldigt slapp lördag. Under dagen var jag bara hemma och gjorde ingenting (eller jo.. Jossan du vet vad jag gjorde men det får får bli din o min lilla hemlighet hahaha). På kvällen åkte jag hem till Totsen. Lite film-mys med Teresa, Julia o Zerjon.

På tal om dem, modenördarna, (alltså inte zerjon. haha diss) så ska jag tydligen vara med som "skönhetsfreak" på Teresa, Julia, Mikael och Emmas modeblogg. (???!!!??!?!!!??!). Ja jag vet. JAG... haha nä men jag tycker sånt är jätte kul. Det blir nog bra när jag kommer in i det...
www.thevision.blogg.se

Fast nu känner jag mig lite lite trött faktiskt. Får la sova då.. goodnight.

xoxoxox

Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga, hur får man så coola bakgrunder? betaalar man för det. elr vadå?

2007-10-14 @ 21:17:27
Postat av: Karin

Nej då. Det är gratis. Det gäller bara att leka lite med html-koden inne på Design/Redigera stilmall. /Datanörden

2007-10-15 @ 12:42:52
Postat av: Anonym

ahaa okii.. :P Thnx

2007-10-15 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0