Snozigt med Snoozy

Kom precis hem. Ja men det är bra Karin.. du som skulle lägga dig tidigt idag. Good woooork.
Har vart o hemma hos Totsen nu på kvällen. Vi har haft det riktigt intimt och mysigt haha. Inspekterat varandras ben (mest mina). Jag har upptäckt lite muskler som jag inte visste att jag hade. Fascinerande. Verkligen.
Girltalk.

GggOooOnnEEEEEeeee ... GggOoOOonnnNEEEE.... !!!!!!


"Ever since I saw your face
Nothing in my life has been the same
I'll walk around just saying your name
Without you, my world would end, yeah
I've looked around this whole, damn place
And everything says you were meant to be
My girlfriend, oh"

Världens skönaste låt typ. Gammal goding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0