"Skriv T7 för stjärten"

Jag vaknade halv 2 idag. Var visst lite trött efter igår hehe..
Men det var jätte kul åååh! Workshopen va hur rolig som helst. Så skön stämning liksom. Poppingen med Yared gick ju sådär egentligen men det gör ingenting för det var hur kul som helst anywayyy. Wacking/Vougingen med Archi var helt crazy men hur rolig som helst den med. Men jag har faktiskt inte någon träningsvärk idag som jag trodde att jag skulle ha... :/ hmm...

Min peanut butter burk är slut nu.

På kvällen skulle vi ju ut med alla då.. men vi hamnade på café Tintin istället. En riktigt MYS-fika...(he, he, he). ;) Yared = Söt = Lammkött ...

Ser fram emot workshopen idag med. Weeiii.. och ikväll ska vi ju ut på riktigt också :P
Ciaaooo

Kommentarer
Postat av: shadi banani

jag har allt hört om det där lammköttet... fan att
jag inte kan vara med i jakten.. :P haha

2007-10-27 @ 14:52:41
URL: http://shejd.blogg.se
Postat av: Karin

haha!! men klart du får vara med i jakten också.. jag menar alla andra är ju det så varför ska inte du? haha stackars yared. hehe nä men häng med ut idag! skulle va kul! ;)

2007-10-27 @ 15:53:02
Postat av: Linnea

T7 för stjärten om jag får be! ut ikväll ut ikväll!=)

2007-10-28 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0