Oh happy day

Igår var jag så  f r u k t a n s v ä r t  rastlös. Ni förstår inte. Jag satt i mitt rum HELA dagen med jäkla thevisonbajs som inte ens blev bra. Det var hemskt!! Som tur var räddade Teresa mig på kvällen. Vi åkte vi hem till T&D och myste med lite glass och hallon och sånt... (jag vet det går bra med min diet jaaaahh..). När jag skulle hem fick jag en slags panikkänsla i magen. Bara jag tänkte på mitt rum fick jag ångest. Rummet kändes som en fängelsecell.. där jag är fångad!!!!!

Så idag var målet att hitta på något under dagen så jag slapp känna den hemska känslan igen.
Och vad gjorde Karin?!?!?!?

HON ÅKTE O KÖPTE ETT PAR DUNTOFFLOR PÅ FRÖLUNDATORG!!! :D
Oh happy daaaaaayyyy ooooh happyy daaaaaay!!!!!

Ja. Men det var det bästa jag kunde komma på. "Life of an unemployed": Jag säger bara det. Nä men jag köpte faktiskt inte bara ett par duntofflor. Jag köpte manikyr-nagellack och två svarta lådor (som jag ska ha nagellacket i hahaha. Offer, jag vet.).... Och föressten så var mina duntofflor så HIMLA fina. Världens-bästa-arbetslöshets-duntofflor var det faktiskt. Just det.


Jag vet att ni vill ha dem. Var inte detta dem SNYGGASTE duntofflorna ever..
Ah säger ju det.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0