Mysfrukost

Dagen började med mysfrukost hemma hos Totsen. Oh lovely..
Teresa gjorde världens godaste choklad/banan plättar m. glass. (Jag vet ..såå nyttigt också). Det var verkligen det godaste på längre. Kollade på andra delen av Sagan om Ringen. Tradition till mysfrukosten ju..

"Jag har redan satt på filmen där inne ifall det är någon som vill gå och kolla.." - Sofia
Hahahahaha... (internt jag vet).

Dagens rekommendation: Får ni någonsin chansen att få bindvävs-massage av Linnea.P. Ta chansen! Detta vill du inte missa. En upplevelse du aldrig ALDRIG kommer att glömma...

Efter Ninas salsastyle bar det av hem till Totsen igen. Zerjon ville absolut se sista Sagan om ringen filmen också.. så ja där bröts mysfrukost-traditionen. Men vi såg den. Hela filmen...EXTENDED VERSION. Förstår ni hur LÅNGA dem filmerna är? Typ 4h... Men den var bra såklart... grät nästan i slutet.
Är lite mosig i huvudet nu efter 8 h film.. så jag måste nog sova. Ska upp tidigt imorgon och fixa thailand visum.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0