Jag fryser.

Sverige är alldeles för kallt för mig.

Mysig kväll på stan. Som slutade lite.. ehm.. oväntat?
Lillasyster skulle ha en liten födelsedags fest. Det visste jag. Men när jag och Linnea väl kommer hem till mig ser jag min syster storgråtandes och folk kommer skrikandes "Karin du måste hjälpa oss att få bort en kille! han hotar oss och blablabla.." ..Jaha tänkte jag. Gick fram lite kaxigt till grabben och frågade var som var problemet. Där blev vi kvar. 45 minuter senare, efter hot, anklagelser och andra otrevligheter ringde Linnea äntligen polisen. Helt sjukt hur folk kan bli när dem dricker. Seriöst killen var helt jävla dum i huvudet!! Polisen var det enda sättet att få honom där ifrån. Knappt det alltså. Men han blev nog lite skraj där efter ett tag och försvann in the dark..
Stackars lillsis..

Men det värsta är att folk har inkräktat i mitt rum. Min madrass låg halvvägs ner på golvet med lakanen avdragna. En söndrig ölback på golvet... Saker utspridda över hela rummet.... Alltså det är inte okej!
Sånt gör mig pissed off..


Förlåt igen M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0