it's peanut butter jelly time

Min kära lilla Rob i NYC (som e too far away) har tvingat mig att prova peanut butter n' jelly på macka imorgon till frukost. Jag har alltid tyckt det ser så himla äckligt ut.. Men han tycker jag e knäpp som inte har provat det. Så... ja, imorgon gäller det.

image475

Dagen har varit lugn. Träffat Chubs en liten stund och planerat lite resa. Hyrde film med familjen och Pont på kvällen. Såg en jätte mysig film; "Reign over me" med Adam Sandler. Jag har haft lite svårt för honom innan men just den här rollen gör han väldigt bra. Han spelar en man som förlorade sin familj den 11:e sept.

Nu ska jag lägga mig. Börjar få huvudvärk igen. Whats up with this headache? ...vad vill den mig?

Godnatt 
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0