I love russin

Yes idag lyckades jag på teckningskursen för andra gången. Jag känner att Per-Isak börjar se att jag faktiskt kanske inte är ett misslyckat offer :) Haha jag fick t.o.m beröm inför hela gruppen idag. Det är ovanligt ska ni veta!! "Titta här vilket bra exempel Karin har gjort på assimilation.." ..YES.

Nu sitter jag och äter russin som om det var det godaste jag visste. Jag tycker inte ens om russin. Men jag är så där sugen på att äta bara.. och vi har inget annat nyttigt hemma (förutom havregryn och två svarta bananer). Så.. det fick bli russin. ÅHHHH vad gott det är med russin.. Mmmmmmmmm....
Det är faktiskt diet-veckomöte med Pysselklubben på onsdag och då måste man ha gjort framsteg. Annars är det ju ingen mening med att äta russin eller hur?... precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0