Happy B-day Sister

Idag fyller min lilla sis 18!! Grattis...!!

Inatt vaknade jag ca 4:30.. och det tog typ 5 minuter att koppla att jag verkligen var i mitt rum. Jag trodde först att jag var på nån mörk bakgata i new york... seriöst. jag visste inte vart jag var någonstans. skitläskigt. sov oroligt hela natten sen. haha varför påverkar den staden mig så himla mycket?

Idag har jag inte gjort någonting. Tagit en promenad, lyssnat på musik, tittat på bilder, sovit, ätit ett äpple. Min salsalektion börjar om 10 minuter. Men förlåt Nina, jag orkar inte. Jag är inte in the mood att dansa. Det var jag inte igår heller. Och det märktes ganska tydligt på lektionen tror jag :/

Måste landa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0