Gääsp

Är man trött idag eller?
Igår var sista dagen på workshopen. Har verkligen varit en gryyym workshop. Så himla roligt. Men jag har väldigt ont i min axel bara. Den är helt mashed.. mmm fast så blir det när man rullar runt med hela sin kroppstyng på den. Wacking wacking wacking. Det har liksom blivit som ett vapen nu.. alltså säger t.ex. Teresa något, typ (jag citerar) "Jag är så elak. Jag älskar mig själv." (hej teresa.. sanningen måste komma fram någon gång muahahhh.) Då är det helt enkelt bara att peta henne på axeln och... tadaaa.. smackdown. Jag förstår inte hur breakare står ut? får inte dem jätte ont när dem gör sina grejer? hah yared hittade denna svaghet igår och petade flitigt på min axel med jämna mellanrum. tack ska du ha. nu har jag säkert fått skador för livet :)

Igårkväll var vi och supportade Twisted på Respekt. Mja, Respekt alltså. Inte mitt favoritställe direkt. Men det blev kul för vi var ett roligt gäng (trots att alla var så trötta). Kvällen avslutades med att alla hamnade på Burger King. Satt där till typ 5 på natten haha. "Vad gör vi här? Vill ingen hem liksom?".  
Skönaste på hela kvällen var zerjons och yareds beatboxing-rapp.. har inte skrattat så mycket på länge!!
Det är verkligen alltid...aj kramp i axeln ajjjjjj..... jo det är alltid roligast innan och efter man går ut.. aldrig när man väl är på klubben, Iaf inte när jag går ut.. och kanske bara för det är i göteborg också? Ja....



Idag har jag bara slappat med Teresa. Till frukost åt vi: Pannkakor, sylt, glass och vindruvor. Till andra frukost åt vi: mer vindruvor, en hel Pringles och en halv pecannöt-glass burk. Till middag... kebabrulle. YOU GO KARIN!! starkt jobbat... Men jag är värd det efter den här helgen. Eller hur? Lite iaf...

Jag, Teresa och Julia har koreograferat lite på vårt 60 och70-tals uppträdande för "BMW-invignings grejen" idag... Kommer bli sjukt kul! Jätte fjollig dans.. lovely haha! Verkligen längtar tills det här uppträdandet. Ska bli så kul att göra någonting annorlunda för en gångs skull.

Karin och Linnea åker bil:
Karin attackerar: Vad tänker du på just NU!!!
Linnea: ...ehm.. hehe.. facebook.
Karin: JAG MEEEED!!! cooolt...

.............
...no comments...

Kommentarer
Postat av: Linnea

TA BORT!!!!

2007-10-29 @ 12:30:14
Postat av: Karin

nih.. :)

2007-10-29 @ 12:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0