En främmande man i mitt rum

Ja, han var här förut. Han var i mitt rum. En främmande ung man. (Han lagade mitt element).

Idag har jag och Chubby planerat lite Australien-trip. Skulle ringt till thailändska ambassaden men vi missade telefontiden.. 9:00-11:00.... HALLÅ folk (jag) har ju inte ens vaknat då. "Vad handlar det om?".
Satt och tittade lite på google earth också på eventuella ställen att stanna på. Åååh vill åka till Heron Island. Man får bada med sköldpaddor där! Tänk mig och en liten gullig turtle tillsammans på en strand..

Har beställt klipptid på Toni&Guy en vecka innan vi reser nu också. Så man är fräsch i håret när man kommer dit hehe. Skönt...

Åh vill verkligen åka iväg nu. Jag har verkligen rest mycket det här senaste året (Kanada, Kreta, New York).. men jag får inte nog. Vill resa meeer! Åh nu blir det Aus, Thailand, Vietnam och sen underbara New York igen. Lovely... Så ska man ju till lilla huvudstaden nästa vecka också. Trevligt alltså.

Man får ju passa på när man är ung
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0