Dressed for success

En dag på stan med Chubby.
Vi har köpt lite nödvändigheter inför resan. Eller egentligen är det helt onödiga grejer som bara kommer ta plats i väskan men för OSS är det sådant som kommer göra resan perfekt.

Det tragiska är att eftersom vi har så otroligt lite plats i ryggsäcken måste vi verkligen ta med oss nödvändiga och praktiska kläder. Detta innebär att... ett grått enfärgat linne kommer vara typ high fashion för oss. Oh god Im gonna die...

....Jossan berättade att hon har börjat planera sig begravning "ifall något händer på resan". Haha känns tryggt. Hon har liksom tänkt ut musik och sånt som hon vill ska spelas. Jag undrar vilken låt jag hade velat ha på min begravning? Candy shop med 50-cent kanske... eller Smack that med Akon... hahah jag är så rolig




På torsdag ska jag och Linnea göra något som vi inte brukar göra. Jag är lite nervös. Vi ska laga mat.. till folk!
Hoppas att det går bra för det är en kräsen jury. Men jag måste ju faktiskt bevisa att jag faktiskt KAN laga mat.. (eller nåt). När vi satt o snackade hos Totsen igår så frågade Z om alla trodde att jag kunde laga mat... alla började skratta och säga "Nääääääääh...." .."eller jo Karin kan ju göra pulver chokladpudding". Whata****

63175-490
Jag förstår inte vad folk får saker ifrån :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

gött, vi ska bevisa motsatsen! vi har en dålig matlagare och en kräsen, enligt andra, men de ska få se!!! mohahaha! de kommer ringa oss varje dag sen! pusssss!

2007-10-30 @ 20:53:59
Postat av: Karin

Lätt!! ;P

2007-10-30 @ 21:02:57
Postat av: julia

karin, du är min mäster kock! jag älskar allt pulver- och halv fabrikat du lagar! :P

2007-10-31 @ 02:20:34
URL: http://koorn.blogg.se
Postat av: Karin

Tack Julia du är en sann vän :)

2007-10-31 @ 10:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0