Bye Tottisar

Har vart hemma hos Totsen idag med julia och måns .Gjort klart alla danser inför BMW-uppträdandet. Ganska bra jobbat av oss att göra klart en hel show så på bara två dagar. Är helt mosig i huvudet.. Tur att man har Julia som e så äckligt bra på att lära sig steg fort :P ..hon får lära mig sen. Jag e den handikappade haha... Den som liksom lär sig stegen sist, sparkar lägst i kickarna och är allmänt trög.. men ni gillar min ändååååååå mihihi... :)

Lite senare kom twinsen, zerjon och massa julmust. Hade sedan lite avskedsmiddag (jättegod mat) eftersom Fia o Teresa åker till Serbien imorgon. "Ni kommer ha så himla tråkigt när jag är borta" - Teresa.
Ja, men faktiskt. Gonna miss u guys. Men jag och Linnea ska ju ha rave-fest i deras lägenhet varje dag denna veckan så det kommer bli bra ändå... Ta hand om kattbajs också. Mjaa...

Imorgon ska jag och Jossan gå på stan o shoppa grejer inför resan. Jag måste verkligen hitta lite mer saker att ta med mig!! Får panik när jag tänker på att jag måste börja prov-packa ryggsäcken snart.. gaaah fattas ju massa! Känns inte alls bra....

Men nu måste jag sova för jag är jätte hungrig och längtar till frukosten :)
/ K

image488
Mysigt att köra bil på natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0