Bääbi

Lite sådär tråkigt torsdag som slutade väldigt mysigt. Städat mitt rum (Ja, ni läste rätt. Jag har städat). Sedan hade vi vikarie på salsan. Jupp...
Efter det åkte jag hem till Linnea.P. Vi lagade värsta going woken.
Mmmm-Hmmmm.....
Vi kanske kan laga mat trots allt? "Ska vi hälla i lite sånt här vad det nu är för något??" "...eeeh.. ah, kan vi väl..". Tänk vad gott det blev av lite ärtor och.. sånna där bruna saker som likande groddar?

63175-462


Sedan tittade vi på Stomp the yard. Den var inte som jag hade tänkt mig men var väldigt mysig ändå :) Massa söta "bäääbisar" i...

63175-463
Varför gillar jag den här bilden? :)

Just nu mår jag faktiskt himla bra. Har tagit en kvällsdusch och sitter nu i myskläder i mitt NYSTÄDADE rum. Men det bästa av allt är... att jag har nytvättade lakan. Oohohooo.. Hej säng. Hej bästa vän.

Imorgon. Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0