"Alla som stör sig på honom räcker upp en klöve!"

Mitt nyttiga liv har börjat. Yes. I can feel it. Jag har verkligen hittat motivationen också. Jag skojar inte denna gången. Jag känner igen mönstret i mitt nya tankesätt. Oooh weeee....

Jag är hungrig.

Idag har jag passat Happy. Skulle köra henne och en annan liten tjej som heter Mika till deras söta barnbalett. En av de andra mammorna i omklädningsrummet frågade: "Är det någon av dina flickor?". Hjälp. Det börjar närma sig. Ser jag ut som en mamma? The end is near...

På tal om något helt annat. NÅGON har glömt ett Lancôme Juicy Tubes läppglans hos mig (ljuslila tub). Naananana naaaa du får inte tillbaka deet nananananaaa...

Vet ni vilka sidor på internet jag är inne på mest just nu?
Facebook
, blogg.se, och Svenskt-engelskt lexikon.

Miss yoouuu Robbyrobrobrobrob..

Its time. Goodnight..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0