äckelmorgon

Idag vaknade jag upp av att hela golvet och väggarna skakade. Det lät som att någon höll på att hacka sönder hela undervåningen med någon läskig maskin. Och så var det också.. Papi slängde som tur var in ett par hörselskydd till mig...
I en halvtimma låg jag där, plågades, och ville inte bli upptvingad ur min varma säng klockan 9 på morgonen (jag vet.. AS tidigt). Men till sist klarade jag det inte längre.....  *********
Jag gick upp. Och nu sitter jag här. Med lätt huvudvärk. Hej världen.

63175-493

Om inte Frida skulle stå och baka scones just nu skulle jag känna mig lätt deprimerad :)

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

hahah inte så lätt att somna med sånna där på huvvet heller! :D

2007-10-31 @ 10:29:18
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0