Utmaning

- Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
- Den som blir utmanad skriver en kommentar till detta inlägget (plus ett eget inlägg på sin blogg, om man har någon) med sina 8 fakta/vanor.
- I slutet av inlägget skriver du ca 8 personer

1. Jag har väldigt små händer.
2. Jag har riktigt sjuk humor. Kan nästan bli lite rädd för mig själv ibland, så jag försöker att dölja det så inte folk blir avskräckta :)
3. När jag var 3 år hade jag så långt hår att det räckte ner till höfterna.
4. En gång gick jag och satte mig vid datorn i sömnen. (datanörd)
5. När jag var liten var jag kär i Lasse i Bullerbyn, Tomas DiLeva (Ja, jag vet) och Timon i Lejonkungen.
6. Jag är grymt mörkrädd (slutade med nattlampa för ett år sedan haha).
7. Jag har stoppat en tandpetare i ögat.
8. Jag är perfektionist.


Så, nu är det eran tur! Jag utmanar:

Kotten
Linnea.P
Jossan
Frida (syster)
Pontus
Fridus
Sahar
Salem

Kommentarer
Postat av: Kotten

Haha, jag kommer inte ens ihåg mitt lösenord till bloggen längre! :P

2007-11-16 @ 03:29:05
Postat av: K

Men då skriver du HÄR :)

2007-11-16 @ 12:49:44
Postat av: Sahar

1. Dör för apelsinjuice :)
2. Har försökt vara nyttig 250 ggr, lyckats 1/2
3. Hatar hår i alla former förutom på huvet :D
4. Kommer ALLTID försent.. (nästan iaf)katastrof!
5. Har alltid önskat mig en apa eller en minigris (hint :P) HAHA
6. Spelade in en skiva när jag var mini haha! tungt.. ;)
7. Har min kända "fixa-till-BHn-move" (exclusive)!
8. Försöker koncentrera mig på lektionerna slutar alltid med att jag sitter och dansar (omedvetet) så folk (jolle) måste säga till mig.... synd e dt..

2007-11-16 @ 16:47:39
Postat av: Salem

1. Jag är "Årets imitatör", jag imiterar allt och alla (jävligt grym också!)..

2. Måste alltid haft poppiljotter i håret (vettefan hur det stavas) i håret innan jag plattar de, haha.. tar långt tid :/

3. Choklad konsumeras mer än riktig mat under dagarna, FÖR ofta .. addiction, nedärvd av STINA haha :D

4.Brukar alltid förlänga min sovstund på väckarklockan när den pipt för att jag ska vakna! Är dock alltid i tid till school :D

5. Älskar utsläppt hår, när det svänger till ens dansande! Har själv aldrig det typ :P

6. Måste gå till kyrkan minst en gång i veckan (A)

7. Blir seg och rastlös om jag inte får dansa, då vi ska ha träning :) måste dansa!

8. Skrattar högt, åt allt, med alla. olägligt som lägligt! ett gott skratt då och då förlänger livet!

MER SKRATT OCH FOLKET, RELEASEEEEEEEEEEEEE :D

2007-11-16 @ 17:11:06
Postat av: Salem

mer skratt åt* folket :D

2007-11-16 @ 17:36:09
Postat av: Frida (syster)

1. jag har haft en visdomstand mer än en normal människa.
2. ett tag spelade jag puppy på funplanet i smyg flera gånger per dag och tyckte det var askul.
3. jag (och pont)har börjat bygga ett torn av tuggade tuggummin under min hylla.
4. jag har medicin för att inte snarka.
5. brukar guppa upp och ner när jag blir nervös eller måste få sagt nåt intressant.
6. mina naglar brukar bli gula utan nagellack.
7. jag har en tandställning som ska av nästa tisdag
8. har en förmåga att sätta mig själv i trubbel

2007-11-16 @ 17:48:03
Postat av: Karin

hahhahaha ni e så söta allihopa

2007-11-16 @ 18:41:51
URL: http://kalaa.blogg.se
Postat av: Kotten

1. Jag somnar alltid ifrån mina kompisar när de vill ha "deep talk"...
2. Jag tänker på Coldstone JÄMT!
3. Jag gör konstiga miner när jag tänker och glor på folk..
4. Jag vill gilla ägg, har försökt men det går inte..
5. Jag har NY:s sämsta lokalsinne
6. När jag va liten klippte min kompis av min afro så dagisfröken blev asarg och la min tuss i mitt fack..
7. Jag brukar skela med ögonen när jag är trött..
8. Jag älskar att garva högt och då brukar folk säga att jag skrattar som långben!? VA?
5.

2007-11-17 @ 01:44:13
Postat av: shadi

va alla är underbara.. :) hah.

2007-11-17 @ 03:02:50
URL: http://shejd.blogg.se
Postat av: Frida Persson

1. jag är alltid den som går lite för långt, va de gäller allt
2. jag älskar cheesecake
3. pratar gärna med underbett
4. har lätt för att fastna med blicken
5. är portad från adidas affären i NY ( av mej själv)
6. är högljud som f*n, fråga grannarna på The markle,...eller vf inte marks gymnasium, hmmm
7 flygrädd...en av anledningarna till att jag inte kommer hem till sverige över jul
8. älskar att dansa såklart!!!!!!!!

2007-11-17 @ 19:03:58
Postat av: Karin

alltså Fridus det GÅR inte att få bort att jag pratar med underbett hahaha.. jag kan inte sluta :)

2007-11-19 @ 01:47:33
Postat av: pontus

1: äter bara pulvermos när jag är ensam hemma.
2: har alltid ett par mörk-lila eller ett par blåa trasiga långkalsonger under mina jeans.
3: har alltid 1 000 000 mynt i fickan. (det bara blir så)
4: får damp anfall om jag inte får lyssna på musik några timmar varje dag.
5: är sjukt långsam på att skriva på tangentbord.denna mening tog ca 10 min efter tusen rättningar.
6: fastnar alltid med min kedja som jag har i plånboken i bänkar så att mina brallor går sönder.
7: har en förmåga att lägga massa använd snus i fridas hylla
8: planerar att göra en barnskiva med kokoboom melodin fast med olika texter.

2007-11-21 @ 14:55:58
Postat av: Karin

Hahaahah!!!

...föressten kommer jag in till er nu så ska du få sjunga kokoboom melodin för mig nu för jag vet inte vad det är :) ses om 2 sek.

2007-11-21 @ 14:59:40
Postat av: frid & pont

http://www.youtube.com/watch?v=e-tufx-D8Is

för er som inte känner till låten :)

2007-11-21 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0