True Colors

En dag på stan med mig själv.
Gick runt och myste, jag och min lilla iPod. Bästa myslåten just nu är
"True Colors" (save the last dance soundtrack) med Jill Scott.

Sprutan var hemsk. Hon "den där" satte nålen rakt i min muskel.. jag glömde att andas (..smart, I know) och jag höll bokstavligen på att svimma! Det svartnade för ögonen och jag blev helt yr och gråtfärdig. Var tvungen att lägga mig ner och hämta mig i flera minuter efteråt. Kände mig som ett litet barn. Usch.. kommer aldrig mer våga ta en spruta :(

Nu är jag nästan nästan klar med alla inköp inför resan. Har bara tvål och sån shit kvar :) Gööötttt.....
Jag är så himla trött på att lägga pengar på tråkiga saker. Packpåsar, skosnören eller typ reselakan för 500 spänn... kul. 
Eller ett USB-minne som var ännu dyrare. Iofs får jag skylla mig själv när jag vill ha det bästa. Vill ju kunna ta mycket kort!! "Hur stort minne ska du ha på det?" jag: "STORT!!!! Det största som finns!!!" ...ah fast ni som känner mig vet ju att jag är foto-freak.

Min syster tog bort sin tandställning idag. Det känns jätte ovanligt. Hon har alltid haft fula tänder eller tandställning och det har vart så kul att skratta åt henne. Men nu har vi ingenting att skratta åt här i vår familj längre. Jobbigt va...? Jag förstår om ni tycker synd om oss...

63175-549
Här är min lilla julklapp som jag fick (..eller TOG rättare sagt) av Chubbs ;) 
Den ska bli min lilla resemaskot och ska hänga på ryggsäcken.
En gris, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0