Tidsfördriv

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej de e Karin
Hur svarar du i mobiltelefonen? Haallååååeeeh??
Ringer det mycket till dig? Mja... det är väl olika
Ringer du mycket? Lagom :)
Vem ringde du senast? Linnea P
Hur mycket pengar har du? Hemlis
Senast kramat och när? Min syster idag när hon behövde lite tröst
Antal timmar sömn inatt? 11 h.. oh shit haha
Sov du ensam? Yes.. all by myself
Vem sov du hos senast? tony o denny
Vem sov hos dig senast? Linnea J
Vem vet mest om dig? min syster
Vem vet du mest om? min syster
Vem längtar du mest efter? Alla mina vänner i NYC (L)
Vem vill du helst slippa? ingen
Vem stör du dig på? "Den tecknade ormen"
Vem vill du sova bredvid inatt? Rob
Vilken buss åker du oftast? Blå Express

Vilken årstid är det nu? Vinter
Har du varit kär? Japp.
Är du kär nu? Njae.. mer "betuttad" haha..
Är du en bra partner? Ja, det måste jag nog säga

Har någon varit otrogen mot dig? Nope. Inte vad jag vet iaf :/
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? ....
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp.
Vem gav du senast en puss? Linnea J haha..
Vad åt du senast? Julmat ;P
Är du polare med grannarna? Jag hejjar väl på dem..
Har du varit på ett party? ja
Har du varit utomlands? Ja
Var är ditt syskon just nu? I sitt rum
Vilken tid gick du upp imorse? 12:00
Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt vid datorn haha..
Vad ska du göra efter det här? Borsta tänderna, tvätta bort mitt smink och sen gå o lägga mig!

...tråk :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är den tecknade ormen? :P haha

2007-11-17 @ 13:37:12
Postat av: K

...hemlis :)
det är bara några som vet.

2007-11-17 @ 17:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0