Skönheten och odjuret

Det känns som att jag har en klump av känslor i halsen och om någon petar på mig kommer jag spy upp dem. Typ.

Igår var det lite fest i Linneas lägenhet. Blev jätte mysigt!! Kom massa trevligt folk. Vi drack lite och dansade afrikansk dans i otakt. Satt sedan uppe halva natten och hade tjejsnack vi tjejer (och nån mer filur som kändes som tjej iaf).

Idag har jag haft mysigt med Linnea. Vi vaknade halv 2.. städade lite och gick sedan och åt frukost på Espresso House. Köpte nagellack. Gick hem. Målade naglarna. Åkte till dansen. Hehe... Perfekt dag.

Däremot fick jag någon konstig känsla i magen på dansen idag. När vi strechade ibörjan slog tanken mig att "Det här är min absolut sista söndags-klass på danshuset NÅGONSIN". Nästa söndag... exakt om en vecka.. sitter jag på planet. När jag kommer hem (april 08) kommer ingenting att vara sig likt.
Dagens tack går till Teresa som fick igång min dansglädje igen för en sekund ikväll. Fick mig att minnas tillbaka till bättre tider ;) "Vi KAN faktiskt dansa.." hehe...

Avslutade kvällen hos Totsisarna med lite varm choklad och en gammal klassisk Disneyfilm. Skönheten och Odjuret. Underbar verkligen. Fick tillbaka känslor jag hade när jag var liten....
"Vill HAAAA.... SuccÉEEE!!! Dem är för dyyYyyyyRaaAa..." = Moncef.

Imorgon ska jag och Chubbs provpacka för första gången. Ska bli spännande faktiskt. Jag kommer nog packa om väskan hundrafemtioelva ggr innan det känns 100% bra. Om det nu kommer göra det :) Måste shoppa lite när jag kommer dit.... Mina sommarkläder känns inte helt hundra just nu alltså. Fast däremot tror jag nog aldrig att sommarkläder kommer sitta riktigt snyggt på mig vad jag än gör. Typ shorts. Hate shorts...

"Livet på Danshuset" skulle bli världens mest spännande dokusåpa.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Kommentarer
Postat av: Linnea

det känns som vi borde gråta!! kalaa, vad händer???
kan du inte stanna hemma? tack för mysig kväll/dag/fika/allt. puss!

2007-11-19 @ 08:17:16
Postat av: shadi

shit. känsla...

2007-11-19 @ 10:24:27
URL: http://shejd.blogg.se
Postat av: teresa

åh jag ler/har tårar i ögonen nu. vill inte att du ska åka. saknar våra gamla söndagar. skrattar åt moncef. skrattar åt dig. skrattar åt mig själv.

2007-11-20 @ 23:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0