Pysselklubbenontour

Idag har vart en chill dag ändå..
Hade mina två danslektioner för två högstadieklasser imorse. Tidigt. Jag gick upp klockan 8!! uuschh.. :)
Men det gick rätt bra ändå. Haha det är så kul för jag är ju egentligen en ganska laid back person vanliga fall. Pratar inte i onödan. Men när jag undervisar.. alltså SHIT ahhah jag blir en helt annan människa. Jag förvånade verkligen mig själv idag. Jag skulle faktiskt vilja ha mig som danslärare om jag var någon annan haha... Mjaaaaa... Nä, men det var roligt. Fast ska nog göra en liiite enklare dans till dem nästa vecka. Lite bara.

Har vart hos Chubs hela dagen idag. Har gjort en lista på allt vi har kvar att köpa nu innan vi åker. Apoteket... förbered era största kundvagnar.

Vi har även skapat vår kära resedagbok idag.
www.resedagboken.se = PyssleklubbenOnTour
Ett stort steg för Karin och Josefina.

Jag var verkligen ett jätte kul sällskap idag hos Jossan. Efter lite goda räkor och cocosbollar somnade jag framför tvn o sov två timmar i soffan och snarkade hahah... Du och jag min vän. Du ska umgås med mig varje dag i 4,5 månad. I love U too..
Jag mååååste sova nu. Dör av min äckliga förkylning som inte vill försvinna........

Baj baj
(alltså jag brukar inte snarka... gnissla tänder är mer my thing)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0