Nu sitter jag här..

..precis som vanligt. Jag kan inte förstå det. Jag kan inte få in i min lilla hjärna att jag ska åka imorgon. IMORGON. Haha.. nä det går ju inte. Det kan ju inte vara så?

Men jo.. alarmet står på 04:45. Upp.. ät frukost... duscha... 06:30 - Bye bye family...

Hjälp.

Haft en jätte mysig helg. Mina vänner är bäst. Tack ska ni ha för i fredags. Så himla söta är ni allihopa. Speciellt söta var ni när ni skulle "överraska" mig inifrån toaletten. "Mjaauuu...*BANK BANK* ....hehihieh... mjaaau?? *BANK*" . Fast jag trodde ju faktiskt att det var katterna? :D

Love U all... Tack för att ni finns. Kommer sakna er!

Alltså jag hade tänkt att skriva mer... mitt sista blogginlägg från Sverige och allt.. men jag ska upp om ca 4 timmar så jag måste få lite sömn iaf.

Feel free to sms:a mig imorgon. Planet går kl 13 från köpenhamn så innan det får ni bomba mig hur mycket som helst! Please do...

Ser fram emot att läsa min lilla delfin-bok imorgon! :) Oh Im gonna cry...

MASSA MASSA MASSA KÄRLEK TILL ALLA!!!!!

// Aussiegirl ... snart iaf :)

www.resedagboken.com ---> PysselklubbenOnTour

63175-563

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0