Memories

Kom precis hem från Sandra. Hon är i gbg den här helgen. Var såå mysigt att träffa henne igen. Lilla smin.
Hon är en sådan vän som man kan vara ifrån i flera månader och när man väl träffas igen är det precis som det alltid varit. Vi har vart vänner i 6 år nu. Shit vad fort tiden går.

Nu är det bara 15 dagar kvar tills jag reser. Jag längtar. Men ändå känns det scary.. för när jag kommer hem kommer allt vara förändrat. Saker och ting kommer ALDRIG mer bli som det är nu. Jag kommer inte ens vara samma person när jag kommer hem. Jag kommer att ha förändras på massa olika sätt... mest på omkretsen skulle jag gissa på ;) Det ska också bli spännande att se hur brun man blir på 4 månaders solsemester. Lovely.

Det svåraste kommer vara att säga hej då till familjen♥, dansen och alla mina underbara vänner♥ här hemma ( Ni vet vilka ni är ). Aahhhh kommer gråta.........
Okej, jag är inte borta för alltid men.. ändå!

Får ångest i magen när jag tänker på vad jag ska göra när jag kommer hem i April nästa år. Jobba? Plugga? Plugga vart? Och vad? Alltså jag vill verkligen inte bli fast i någon liten håla i Sverige och plugga något halvkul. Nej, mardrömmen. Jag vill nog plugga utomlands. Kanske i ett halvår till att börja med. I USA. Mmm det skulle passa bra... Jag är inget fan till Sverige.

Imorgon blir en Sandra dag. Utgång på kvällen också. Aktivt :)
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0