Invisiblechildren

Det började att jag såg denna videon på MTVs hemsida.
Sedan länkade jag mig vidare och hamnade här och här.
Har nu suttit i mer än två timmar och kan inte slita mig ifrån det.

image555
www.invisiblechildren.com

När jag ser sånt här blir jag så himla arg på allting. Jag blir arg på mig själv för att jag kan irritera mig på småsaker... I-landsproblem som t.ex. att man inte kan bestämma sig för vilken färg man ska ha på iPodfodralet, eller att man stör sig på att nagellacket flagnar av så fort, eller att man vill köpa ny mobil för att man har tröttnat på färgen, eller att man mår dåligt för att man har förra årets modell på vinterjacka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0