Hiiiii

Har det grymt har borta! Verkligen...

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag saknar dansen!
Stod inne i ett omkladningsrum idag och dansade for mig sjalv till musiken i affaren. Kandes asbra efterat ... :)

Jossan forstor mig inte hahah...
Jag: GUD JAG SAKNAR DANSEN JATTE MKT!!
Jossan: Mh....
Jag: VERKLIGEN!!! jag far typ panik....
Jossan: ....
Jag: Jag vill dansa nu nu nu!!!
Jossan: ..........Vad kanner du for att ata idag??

Fast.. jag klandrar henne inte. Det ar inte latt att veta ....

Flyger till Cairns pa sondag... Ska tanka pa dig Fia :)

SAKNAR ER GULLUNGAR DAR HEMMA!!!
See you lateeeer

Kommentarer
Postat av: Fia

ÅÅÅÅÅ va avis jag e på er nu gummsan!!! Cairns med fint väder är underbart, men läs vad jag skrev till dig i boken, det finn mycket fint runt omkring. Saknar mitt andra hem... lova att ni går till Villa Romana på strandpromenaden och ät Sticky Date pudding - seriöst den godaste efterrätten som finns!!! puss

2007-12-06 @ 16:34:58
Postat av: Linnea

kom hem nu, eller börja skriva här, eller kolla min blogg, jag har ett inlägg tillängat dig där :D miss u! love u!

2008-01-05 @ 02:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0