Grattis Linnea!

Idag fyller Linnea åååår! Grattis gumman! Vi hade lite överraskningsgrejs för henne idag efter dansen! Hihih jag fick vara den som skulle uppehålla henne medans alla andra fixade med mat o tårta hemma hos twinsen. Jag var GRYM... jag visste inte att jag var en sån talang på att spela teater. Men tydligen... Fast själva överraskningen pajades pga lite miscommunication .. fast det blev ändå jätte mysigt!! :)

Blev lite sentimental idag när vi var där och började tänka på hur mycket jag verkligen kommer sakna alla våra "mysiga myskvällar" med gänget. Jag satt och tittade på när alla satt och pratade.  Teresa, moncef och tony satt och var inne i någon diskussion som vanligt. Teresa babblade på ivrigt om någonting som hon tyckte var väldigt fel... Tony höll högljutt med och låg ner i soffan som en medvetslös jätte-bäbis. Moncef sa med jämna mellanrum "Asså jag FATTAR inte. Kan du säga det igen..?!". Så typiskt. SÅ SÖTA. Jag blev lite tårögd... Kommer sakna våra små kvällar helt sjukt mycket.

Kommentarer
Postat av: Teresa

haha... jag vet vännen... jag kommer också sakna dem

2007-11-12 @ 12:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0