Gooday mate

Nu sitter man har pa sitt lilla hostel i Sydney. Klockan ar 00:00... ska snart ga och lagga mig for vi ska upp tidigt imorgon och ake pa lite "adventure" i Blue Mountains. Ska bil jatte kul!!

Jag har det grymt bra har! Men jag och Jossan har inte riktigt kommit in i hostel-rutinerna an. Sa vi har vara ups and downs... Men det ar jatte kul anda och vi har traffat massa kul folk! Var ute igar och... ja man kan val saga att vi drack kanske lite tooooo much goone. Madde inte sa bra imorse om man sager sa. Ska inte ga in pa detaljer haha...

Idag var vi pa Bondi Beach... forsta soldagen! yes...
JAG TRODDE INTE SURFKILLAR VAR SA HETA!!! shit alltsa hahah.. :P
Men just nu ligger man inte riktigt pa samma "niva" som dem. Blek och pluffsig haha... men far val lite farg snart.

Saknar er alla dar hemma! Kanns konstigt att vara utan er. Undrar vad ni gor...

Imorgon ska vi lagga upp lite bilder pa resedagboken fran vara forsta dagar.
Just so you know.. :)

Jag har atit kangru idag. Hahah.... Gott.

Vi hors!!
Love uuuu...
K

Kommentarer
Postat av: Mona

Karin :D Va kul att höra att ni kom fram väl och att du har det bra! Ååh du har verkligen tur som kan njuta av solen därborta medans vi här hemma fasar inför vintern hehe. Well, ha det bäst och uppdatera bloggen snart igen! :)

Lots of love

2007-11-28 @ 16:32:15
URL: http://moniqua.blogg.se
Postat av: linnea

vi, jag, sitter på jobbet, har varit ute o slängt skräp i regnet, så ja vi, jag, har det ganska mysigt! eller inte! pusss

2007-11-28 @ 16:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0