Förkyld

Uuusch jag har jätte ont i halsen. Detta är inte alls bra! Har ju massa uppträdanden och sådant denna veckan.... bad timing.

Helgen har varit mysig. Tagit det lugnt mest..
Övernattning och girltalk med Sahar och Salem i lördags. Mysigt!! Igår, café med lite folk. Nu sitter jag här o snörvlar med världens morgonfrilla (även fast det är eftermiddag) och svullen hals hos the big babys och kollar på tv-spel. life is fun hah..

Fast jag gillar tv-spel. Japp. Visste ni att jag har varvat Zelda på nintendo 64 haha... inte dåligt va :) 

Imorgon uppträder vi på folkteatern med "Se det live"!! Ska bli kul.. men känner mig inte jätte laddad just nu alltså. Och mindre laddad känner jag mig inför onsdag när jag, julia o teresa ska uppträda på BMW realise grejen.. jag måste gör ett disco-solo!! haha vilket skämt.... :)

åååååååhhh orka vara sjuuuuukkkkkk

63175-505



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0