en kopp te

Har ingen lust. Är så trött på att hela tiden dölja. Spela ett spel.

Just nu sitter jag hos Totsen men en kopp te. Alla andra sitter i vardagsrummet och skrattar och pratar. Jag är såå trött. Uppträdandet idag gick helt okej. Vi blev klara med showen kl 4 idag. Klockan 5 skulle vi ha soundcheck på hotell gothia. Vadå sista minuten...
Men vi klarade det. Folk skrek "en gång till! en gång till!" efter vi var klara. hehe. alltid något. men själv kände jag att det var mitt sämsta uppträdande någonsin. glömde helt av att använda uttryck och fick hela tiden koncentrera mig på att komma ihåg alla nya steg.. (det betyder inte att jag kom ihåg dem för det. kom av mig heeeela tiden..). Ah, men jaja. Det var kul iaf. Juöia o Moncef e ju så goa o va med så..

Behöver en kram från dig.

Föressten. Min och Linneas kväll med "italiensk tema" blev ... ehm.. ja kanske inte så italiensk ändå. Några dummingar förstörde ALLT med... KYCKLINGKRYDDA. jag menar.. hade inte de förstört hade allt blivit ... såå gott. men... a det är inte vårt fel. jag och linnea = mästerkockar 4-ever

1.  2.

1. Bärpaj. Utan ägg.
2. Mozzarella.. och tomat.

Vill ni anlita oss till en fest/tillställning? Vi lagar maten.. ni äter. Maila mig på:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0