CutCutCut

Var hos frissan idag.
Hade Jossans favvo frisör på T&G - Petra.. även kallad Petris :)
Jag blev jätte nöjd med resultatet. Hah, det roliga var att jag först klippte det helt vanligt. Av med slitna toppar och lite uppklippt där fram. Men när hon nästan hade stylat färdigt håret tittade jag ner på en hylla med massa tidningar. Där såg jag en Elle tidning med Reese Witherspoon på omslaget. Fastnade verkligen för hennes lugg:
Jag: "Du.. den där luggen var fin..."
Petris: "Mmm.. den är riktigt fin faktiskt.."
Jag: "Jag kanske vill ha den.."
Petris: "Ja men varför inte?"
Jag: "Ska jag?"
Petris: "Vi kör på det!!!"
Cutcutcutcutcutcutcutcut.....

63175-528
Nu sitter jag här med min lilla lugg. Haha va liksom? Fast jag blev nöjd. Jag måste bara tämja håret lite först för det vill inte riktigt ligga som jag vill att det ska.



En annan trevlig upplevelse hos frissan idag var när jag fick hårmassage. Ni vet sånt där underbart som man får när man bli shamponerad. Men på T&G får man typ en kvart verkligen intensivt. Underbart. Men det som var ännu mer underbart var att efter 10 minuter kom det en kille som skulle visa min lilla "massör" lite tips man kunde göra. Så dem stod o testade massa massagetrix på mig huuuuuuuuur länge som helst. Jag fick typ dubbelt så mycket som man skulle få. Jag vet att ni är avis.
Me..... he..... he.... he......



Klockan är inte så jätte mycket. Men ändå vill jag bara gå och lägga mig! Är helt slut. Gick ju upp klockan 7 imorse. Men nej, Karin ska inte sova. Karin ska till danshuset klockan 9 och TRÄNA. Shit hur ska jag få in mer ny koreografi i mitt huvud! Det är redan överbelastat av massa andra tankar. Typ nervositetstankar inför resan. SHIT bara 13 dagar var! 12,5 om man ska vara noggrann.
Men skönt ska det bli. Hej solbränna.

"Se det live" i Lidköping imorgon. Wöööh...

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0