Att bli frisk.

Måns säger:

vad gör du?

~ karin säger:

jag sitter.

~ karin säger:

vad gör du?

Måns säger:

jag sitter också

~ karin säger:

då har vi lika roligt.

Just nu gör jag allt jag har lärt mig att man ska göra för att bli frisk. Jag har på mig en halsduk så inte halsen blir kall, har på mig tofflor så inte fötterna ska vara kalla (jag t.o.m sover med strumpor) (knästrumpor), dricker ingefärs thé (ska tydligen vara bra säger alla), har druckit c-vitamin, tog en järn-tablett (vet inte vad det ska vara bra för men det hjälper säkert på något), jag vaknade kl 10 men sov till 13 för att få lite mer sömn... Men nu kommer jag inte på något mer man kan göra för att bli frisk? Vet ni nåt mer bra sätt??



Jag verkligen älskar när man lyssnar på en ny låt och får en sån där go känsla i magen av den. Man har sedan låten på repeat i flera dagar efter. Det är även sånna låtar som man kan "lyssna tillbaka på" och få tillbaka gamla känslor av. Just nu lyssnar jag på Shoulda let you go - Keyshia Cole. ÄLSKAR refrängen.. Jag får liksom en slags kär-känsla i magen av den. Jag lyssnade på den igår när jag skulle lägga mig... och direkt när jag vaknade idag började jag nynna på den. Mhh-Hmm...

Nu måste jag gå och göra mitt disco solo. Jag ska nog ta lite steg från detta klippet. Speciellt det som han i vitt gör vid ca 3:20. Sööööt... :)

Kommentarer
Postat av: teresa

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jag dör karin.... fy fan va fult klipp!

2007-11-09 @ 11:49:16
Postat av: Karin

...heheheh..... jag tycker han är sexig

2007-11-09 @ 13:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0