A looong day

Gick upp 05:15 idag. Hade planerat att ta bilen in till stan för att sedan åka med den till Lidköping och "Se det live" idag. Men Nej då.. såklart ska det krångla sig. "Men Karin du kan ju inte ta bilen. Vi har ju inga vinterdäck och det är snö längre upp i Sverige". Perfekt. Så vi ringer lite kris-samtal och till sist bestämdes det att vi skulle ta ett fucking tåg till Lidköping. Jobbigt. Alla blev lite lätt irriterade alltså.

Uppträdandet gick okej. Men publiken var ju katastrof!! Det var några stackars småbarn som kollade också och dem höll ju på att DÖ när Tony kom in som gay i den där äckliga peruken. hahah det var så kul att se deras miner. Skadade för livet blev dem :) 
Vi körde ju vår nya show som vi gjort på två dagar (Ja, ännu ett sista minuten uppträdande). Även där skrämde vi barnen lite tror jag.. mehehe.

63175-534


När allt var slut skulle jag, Moncef, Abraham och Pawel ta tåget hem. Alltså ni fattar inte vilken j***a kärring vi träffade på. Egentligen orkar jag inte skriva om det eftersom jag har dragit denna historian hundrasjuttio gånger redan idag men jag gör det kortfattat. Alltså den här kärringen till konduktör tar våra "Regionen runt på 24"-kort.. river sönder dem och slänger aggressivt ut dem på perrongen!!! Tågets dörrar stängs och vi förlorar våra biljetter. Hon ignorerar sedan oss totalt när vi frågar vad som är fel. Detta var alltså hennes sätt att säga "Det har blivit ett litet missförstånd här. Detta kortet gäller inte på X2000 tågen. Men hoppar ni av här kommer ett annat tåg om 10 minuter som ni kan ta." Men YOU'RE GONNA LOOSE YOUR JOB BIIAATTTCHHH... vi har allt klagat. Go Ebba Go Ebba.

Kvällen spenderades på DH. Jag orkade inte ta Tonys klass idag. Måste vila. Men det gick ju inte som jag tänkt för det blev att jag tog Ninas par-salsa klass istället. Oops. Det GÅR inte att bara kolla på ;) Det var roligt och Fia är bra på att föra. Efter det gick jag hem till twinsen en kortis där Ulfis fick ladda över massa ny musik till mig som jag ska ha på resan. Finally. Har fått 98 helt nya goa låtar att lyssna på under mina fyra månader borta ifrån iTunes. Yes, nu kommer jag överleva den hemska flygresan och alla greyhound bussturer.

10 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0