...5 dagar kvar?

Jag kan inte riktigt fatta det. Om 5 dagar kommer jag åka ifrån mitt gamla liv och kastas in i ett helt nytt. Häftigt ändå...

Nu ska jag in till stan IGEN och förhoppningsvis hitta de allra sista sakerna inför resan. Ska även ta min sista spruta. Det känns aldrig som att det tar slut.. det dyker upp nya saker att fixa hela tiden :)
Var inne i stan med mami igår. Jätte mysigt. Handlade lite och åt sedan på restaurang. Maaaamiiiii..... Usch ska bli så jobbigt att säga hejdå till min lilla familj... och på fredag ska jag ju säga hejdå till alla mina underbara dansvänner, "Mysklubben" hehe. Jag kommer gråtaaaaa. Shit de här sista dagarna kommer bli svåra ändå...

Snart kommer ni få sånna där jobbiga mail från resedagboken muahahahah... "Karin Engström har uppdaterat sin resedagbok. Klicka på länken för att läsa..."

Tro inte att ni blir av med mig så lätt :P

63175-548
(Bild från en kompis resedagbok - Thailand). Snart är jag där också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0