Onsdag.

Den 26:e Juli bär det (till 99% chans) av till Kreta. Det blev en syster-resa till sist.
Ska bli hur mysigt som helst. Förutom att Frida kommer bli så himla mycket brunare än mig efter som hon föddes med sitt himla pigment.. Men jag har nästan vant mig nu efter 20 år. Nästan....

63175-292

Ska bli så kul att hälsa på Maria och Mario också!! Alltså jag jämför Marias jobb med mitt...
Hon jobbar på ett femstjärningt hotell med 22 pooler. Hon är med i ett stort gäng som har hand om underhållningen där. Shower på kvällarna, pool-gymnastik m.m... Men hon är verkligen så himla värd det jobbet. Ingen förtjänar det mer än hon..

Åker nog till Gotland nästa vecka med Nea och Smin. Hoppas det är bättre väder då bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0