Oh happy day


Jag och Maria leker atletiska. (Bara så ni vet stod Maria stilla på korten men vi LÅTSAS bara åka för det var för svårt att ha fart och ta kort samtidigt heheh).

Denna bild är egentligen inte till för allmänheten men skit samma :)


Mysig dag idag. Mia kom hit och vi köpte lite glass och åkte inlines... Svängde förbi lite hos Jossan också. Hiiiiiimla trevligt!!

Nu står resväskan halvpackad bredvid mig. Jag HATAR att packa.. för jag vet aldrig vad jag ska ta med mig. Eller rättare sagt; vad jag är tvungen att lämna hemma?? Därför förstår jag inte hur jag ska kunna packa en väska för en resa på 4,5 månad.. när jag inte ens kan packa en väska för en vecka? Jobbigt det där... :)
Dagens I-Lands problem typ..

Kreta-Marias mamma var här lite nu precis.. och hon berättade om alla shower och sådant dem brukar göra på hotellet i Kreta på kvällarna. Alltså åååååååh vad jag vill ha ett sånt jobb! Ska smöra så jag också kan vara med ;) meheh. Tänk om jag får jobb där och inte kommer hem förrän i Oktober?!?! TÄNK?! Kul att man kan tjäna pengar på något sånt underbart. Tänk att Maria gör det. Tänk att jag kunde ha jobbat där istället för på förskolan. Tänk vad mycket gladare jag hade varit då?........ livets sanningar är hårda :)

Nu ska jag packa vidare.. baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0