Marmelad under osten är sååå förra året

En trevlig helg.
En helt jätte oseriös utgång i fredags med maria, frida och emelie. Hahahah alltså shit vad vi dansade!! Frida var t.o.m tvungen att byta kläder för vi blev helt svettiga. Mysigt. Alltså vi dansade inte bra om ni trodde det utan vi stod där ensamma på hela dansgolvet och verkligen fulade oss och.. och det var så jäkla kul. Folk måste hatat oss(L) Gratis glass fick man också.

63175-275
På nattbussen hem. Sleta och trötta... men lite gulliga. Lite bara..
Lördagen var ganska slapp. Gymmade lite med Nea på dagen och sen åkte jag hem till Maria. Kollade på två filmer och lite vänneravsnitt.
Och idag... alltså ni förstår inte hur TRÖTT jag har varit. Jag förstår inte vad jag har gjort?? Kollade på 8(!!!!!!!!) vänner avsnitt hos maria och sen däckade jag i hennes säng och sov i flera timmar och drömde massa sjuka drömmar. Vaknade upp lite halvt dizzy och sedan åkte vi till danshuset.
Tog och fika med Frida efteråt. MYCKET trevligt jaaaa.... Vi smed massa planer om vad vi skulle heta på våra falsklegg i NY i september. Jag ska heta Charlotte Perelli och Frida ska heta Hannah Graaf. Eller Agneta Sjödin?

Sedan träffade vi på Moncef och Julia + deras modellkompis som jag kände mig så himla kort bredvid :) Shit dom e så bruna och snygga! (Hej moncef jag vet att du läser det här för du tycker min blogg är så himla spännande).

Men nu är jag hemma. Ska jobba imorgon.. men det är ju sista veckan på jobbet så det kommer nog flyta på rätt bra tror jag.... Yey.

Sovtajm.
Bye

"Did I just talk to her about gas?????!!"

Kommentarer
Postat av: Maria

Marmelad under mackan är SO LAST YEAR!!!! Haha vilket skönt inläg!! Vill ha den bilden den va ju asful!! haha Puspuss
P.s Hanna graaf hälsar

2007-07-02 @ 23:02:32
Postat av: Karin

hahahaha den´"den va ju asful".. du ska få den I promise ;) Hälsa tillbaka till hannapanna.

2007-07-05 @ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0